Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, tüm kanallarda pazarlama üzere terimlerden hangisini tercih ederseniz edin, müşteriniz yahut potansiyel müşterinizle tüm dijital kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Mevrut kutusundan içtimai ağlara ve dizvücutü bilgisayarlar, tabletler, dürüstıllı telefonlar genelinde hasetmüzün tüketicileri sorunsuzca tutum ederken sizden bile aynı yerlerde olmanızı, problemsiz ve bütünleşmiş bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Sükselı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı başlamak muhtevain en münteşir kullanılan dijital pazarlama kanallarının inceliklı izahatını adida bulabilirsiniz: E-posta ile pazarlama E-posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları tarafından kullanılan, en önceki ve en uz bilindik dijital pazarlama formlarından biridir. E-posta ile pazarlama sebebiyle çeşitli alıcı yolculuğu bahsetme noktalarında alıcı verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak muhtevain sınıflandırır ve en nihayetinde onları e-posta liste(leri)nize ekleme izni allıkırsınız. E-posta içinde ne olduğu; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz hakkında haberler, kişiye özel teklifler, alıcı esasarı hikayeleri, örnek vaka incelemelerine temaslar ve fen özetler evet da iş özetleri hakkında fen muhtevaerebilir. E-postalarınızın takkadak silinmek adına açılmasını ve okunmasını tedariklemek muhtevain şayan sunmak kritik ögönen taşır. Kişiye özel muhtevaerik ve rabıta çekici teklifler katılımı tasarruf etmek dair çok mesleke yarar. E-posta ile pazarlama hem sanat hem bile bilimdir. E-postalarınız ve dijital varlıklarınız alımlı ve rabıta çekici olmalıdır. Bununla yanında çok skorda e-posta göndermekle yeterince göndermemek arasında bir denge bina etmek zorundasınız. Video pazarlama Video en dermanlü dijital pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya bayılıyor. Meze ve taharri muhtevain videoteyp izliyor ve paylaşıyorlar. Filhakika, YouTube raporlarında ayda dü bilyonı çok izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B almaçları hem bile B2C tüketicileri satın kurum kararlarını videoteyp sebebiyle veriyor. Video pazarlama bellik farkındalığı oluşturur, dijital trafiği ve devirtürme oranlarını artırır. Blog gönülğine gömülü videolar, B2B ve B2C muhtevaerik pazarlama stratejilerinin senelerdir bucak taşı konumunda. Video benimsemek, gönülğinizi henüz bir küme insanoğlunun görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube üzere üçüncü cephe sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve içtimai iletişim araçları kanallarınızda tanılamatmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaştıynet teşvik edin. Videolarınız kesik ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini hızla kaybediyor. Bu nedenle harika içinde ne olduğu rabıta çekici şekilde sunmak çok önemli. Sosyal medyada pazarlama Sosyal iletişim araçları, belirli bir nişangâh kesime ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla doğrudan rabıtalantı kurmanın harika bir yoludur. Ne içtimai iletişim araçları platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize tutkundır. Facebook hala dünyanın en koskocaman içtimai iletişim araçları platformudur. Twitter B2B almaçları arasında hala pop. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri arasında inanılmaz popülerdir. LinkedIn ise satın derç döngüsünün erken aşamalarında B2B almaçları ile rabıtalantı bina etmek muhtevain harika bir mekân. Her içtimai iletişim araçları platformu farklı muhtevaerik türlerine mevla olsa da tümü az çok videoteyp/fotoğraf odaklıdır. Bu nedenle muhtevaerik oluştururken bunları içtimai iletişim araçları üzerinden elbette lağvetmek istediğinizi her ahit boşluk önünde bulundurun ve buna nazaran aranjman strüktürn. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği muhtevain, pazarlamacılar var olan her platformdan en uz şekilde istifade etmek muhtevain dijital pazarlama taktiklerini sürekli uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Eylül 2016’dan önce mevcut bileğildi. Bugün ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten henüz bir küme etken kullanıcıevet mevla. Kesik mesajlar (SMS ve MMS) E-posta ile pazarlama faaliyetlerinin yanında kesik düşünce, müşterilere ulaşmanın en doğrudan yoludur. Yalnız içtimai medyada olduğu üzere mesajlar kesik ve öz olursa yanık hale hasılat. Pazarlama ekipleri, salt metanetli muhtevaaziz kesik düşünce hizmetlerinden (SMS) yahut videoteyp ve gif muhtevaerebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama düşünceınızı sunarken, farklı potansiyel alıcı ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize imkân tanılamar. İçeriğiniz ne kadar kişiye özel hale gelirse o kadar rabıta çekici olabilir, insanoğluı cezbeder ve dikkatlerini vermelerini sağlamlar. Fakat, gönülğiniz nişangâh kitlenizin ammaç ve rabıta yerı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve devirtürme muhtevain şayan sunmalıdır. E-posta metinleri, giriş sayfaları, fen görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, metanetli mesajları, reklamlar, salık bültenleri, basın bültenleri, makaleler, bloglar ve dijital vardiya kartları üzere muhtevaerikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), fakat tüm muhtevaeriklerinizde tutarlı bir titrem ve düşünce olmalıdır. SEO ve PPC (yahut SEM) İyi bir kontrol motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi gönülğini (putrel sayfaları, bloglar vb.) optimize paha. Sonunda, kontrol neticelerinda henüz mürtefi sıralarda ve henüz kesif görülür, gönülğinize yoğunluk arkaışı sağlamlanır. İyi SEO payanları, anahtar sözcük ve sahife optimizasyonuna tutkundır. Web gönülğinizde uz meyanştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve henüz bir küme sözcükten oluşan ifadeler) kullanıvermek SEO’nuzu henüz uz hale getirir, yoğunluk ve devirtürme dair henüz mürtefi payanlar sağlamlar. Faziletli itibarlı üçüncü cephe sayfalardan örgensel temaslar kısaltmak da sahife sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri gönülğinize yönlendirmenin bir öteki yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda belirli bir temasya gelen her tıklama muhtevain ödeme strüktürlır. Taharri motorları ve çoğu içtimai iletişim araçları sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin muhtevaerik dürüstışlarında sahnelenir. Taharri motoru pazarlama (SEM), koskocaman bulaşık yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Sınırlı anahtar sözcükleri arayan görüşmeçilere avantajlı bir sahife konumunda pazarlama mesajları (metanetli) ve rabıtalantı göstermesi muhtevain kontrol motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi tasarımı ve pazarlama Web siteniz, çoğunlukla potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla iletişim kurduğu ilk bahsetme noktalarıdır. Harika bir web tasarımı, tüm dijital varlıkları tutarlı bellik çallıkışmasıyla tanılamatabilir. Antrparantez web sitenizi kontrol motorlarıyla henüz uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve devirtürme oranını (henüz bir küme tıklama, kaydolma, vb.) artırmalıdır.