Web Sitesinin Faydaları Nelerdir? Alıcı Belirlemeye Yarar Geleneksel olarak demografik bilgilere göre gestaltlmaktadır ancak internet içinde müşterilerinizi tam olarak saptamak bağırsakin Google Analitik platformunun site analizleri bağırsakin sunduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi şart ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu ya da site izlem kimliğini sitenize eklemek kifayetli olacaktır. Müşterilerinizin yaş, cinsiyet, okul, hasılat ve bağ alanları kabilinden değsorunkenleri saptama edebilirsiniz. █▌ Belirlenen Müşterilerinizi Farklılaştırabilirsiniz Müşterileri farklılaştırma, onların sorunletmeniz bağırsakin farklı değerlere ehil olması ve farklı ihtiyaçlarının bulunmasından meydana gelen bir zorunluluktur. En muteber olan müşterilerden tevessül etmek suretiyle, bir sıralamada gezmek, çabaların en çok avantaj sağlamlayacağı kesime yöneltilmesine olanak sağlamlar. Sonunda müşterinin değerine ve gereksinimlerine odaklanacak işletme davranışını web sitenizde temin etmek güç olmayacaktır. █▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin sağlamlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki özen, üzerinde durulması müstelzim en önemli konudur. En şiddetli etkinliği, mutabık maliyette ika zorunluluğu bir şirket bağırsakin kaçınılmazdır. İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci Web site teriminin müşteri merkezli son yıllarda yaşadığı mübadele sahi inanılmaz boyutlara ulaştı. Tarihsel süreç olarak bakıldığında 1990’li yılların “ne bulursam onu düzenırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Bildirme ekonomisinin ön planda evetğu bu dönemlerde web sitelerinde yer alan ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, mahveden tercihlerinin geri plana atılmasına ortam hazırlıyordu. Ardından 2000’li yıllar geldi, web sitelerindeki ürün ve özen çeşitliliği artmaya kafaladı. Bu noktada müşterilerin genel eğilimi “neyi alabilirsem onu sözım” biçiminde değsorunti. 2010’larda web sitelerindeki çağcıl anlamdaki gelişmelerle bile artık “ne istersem onu düzenırım” dönemi kafaladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç anayasa sınır kebir rol oynadı: ▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği inanılmaz şekilde arttı ve müşterilerin yeğleme olasılıkları çoğaldı. ▬ Selen ve muhabere teknolojilerini işleyen kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok kolayca erişebilir bir hale geldi. ▬ Teknolojik gestaltlar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından tevzi hatına kadar iş vetirelerini değsoruntirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan erişim olabilir evet. Türkiye’de Web Sitesi Teknolojisinin Gelişimi Ilmî anlamdaki website çdüzenışmalarının Türkiye’deki güzeştei 2000 yılı başlarına dayanıyor. Türkiye’de meydana getirilen ilk açıklıkştırmalarda şirket yöneticilerinin web sitesi teknolojisini tanıma yüzdeleri %5’in altında idi. Lakin uyma eden yıllarda internet site çdüzenışmaları çabucak ve artarak devam etti. Bu mevzuda şirketler gerek kendi bünyelerinde, gerekse bu mevzuda özen veren danışmanlar ve birNC (www.birnc.com.tr) kabilinden ajanslar vasıtası ile çeşitli çdüzenışmalar yürüttüler ve yürütmeye devam etmekteler. Bir markayı simgeleme eden web sitesi sadece üretilmiş özen, ürün ve fikirlerin üreticiden tüketiciye şık ve çağcıl bir şekilde gösterilmesi değildir. Web siteleri, üretim öncesinden başlamış olan bütün faaliyetlerin satış öncesi, satış ve satış sonrası geçmek üzere üç ayrı aşamada birbirini tamamlayıcı çabaların da teşhistıldığı bir kimlik belgesi evetğu yadsısalat. Burada önemli bir süje elan var, o da şu: Web tasarım ve nominalm çdüzenışmalarını makul bir ölçüm sistemi altında yürütmek ve bu çdüzenışmalarda meydana getirilen mevduatın şirketin aracısız hedeflerini ne ölçüde desteklediğini gözlemlemektir. Sadece web tasarım adı altında kafalayıp şirketin hak mali hedefleri doğrultusunda yürütülmeyen biryoğun projenin bugün süresince üst patronaj aracılığıyla durdurulduğunu ve bu projelerin rate olduklarını gördük. Bunun internet projesi ya da diğer bir x projesi olmasının önemi yok. Önemli olan başarısızlıktır. Şirket üst yönetiminin her projede sürekli üstınızda olması çok önemlidir. Bunun sağlamlanabilmesi de web sitesi projelerinin yönetimin koyduğu ve benimsediği kurumsal iş hedeflerini aracısız beslemesine bağlamlı. Doğrusu sadece müşteri memnuniyeti hedefli web sayfası çdüzenışmaları, böylece matlup akıbetları vermemektedir.